Sibelssmn Arkadaşlar babybalm Vicks kullanan var mı yan etkisi oluyor mu? Bebeğim daha 4 ay 19 günlük kullansam sorun olur mu sizce galiba 6 aylık için
Olimbonii Sibelssmn Dogdugunda burun tıkanıklığı yasamistim 7.gun kontrolunde doktorumuz bize yakalarina surebilecegimiz yag verdi ismi cold-mix cok memnun kaldim hala daha kullanıyorum hic bir zarari olmadi yakalarina ve yattigi battaniyeye suruyodum gece nefes rahat aliyodu
Emnedmr Sibelssmn bebeğim 8 aylik ama sadece ayak altin kullandim eser miktarda gogsune falan suremem oyle deneyebilirsin
Sehribankeskin Bebeğim hastayken kullandım çok az sırtına sğrdüm birde ayaklarının altına sürdüm bir yan etkisi olmadı bizde sirdüğün miktar önemli çok sürme . İnce tabaka halinde az sür🤗
Sibelssmn Sehribankeskin bizimki de çok öksürüyordu bu karda hastaneye götüremedim daha kötü olur diye aldım çok az iki ayağına sürdüm teşekkür ederim 🥰
Sehribankeskin Sibelssmn Sibelssmn valla öksürük hırıltılı geçene kadar kullandım bşr zararı yok zaten onun