Bebeğim geceleri uyumak istemiyor birde birkaç gündür hasta soğuk algınlığı var burnu akıyor. Dün gece kaç defa kalktım bilmiyorum 10 dkda bir ağladı sürekli memeyle susturdum. Yanıma aldığımda yerinde dönüp duruyor. Sabah uyandım ev almış basini gitmiş mutfak desen öyle. Çorba yapayım dedim ağlamaya başladı artık bünyem kaldırmıyor her gece böyleyiz.. bende stresten aaa diye bağırdım çok üzülüyorum. Sonra üst kat komşuma verdim tanıdığımız oluyor biraz havası değişsin diye. Almaya gittim keyfi yerinde oturuyor diyo banami böyle bu cocukk