Merhaba anneler, Ankara’dayız lakin dün 3 aylık bebeğim çok tedirgindi. Uyumakta çok zorlandı. Sıçrayarak uyandı hep. Sanki depremi hissetti. Sizde de oldu mu böyle bir durum? Ben de koruma iç güdüsüyle hep tedirgindim. Acaba benden mi kaynaklandı? :(