biradamavisi merhaba öncelikle geçmiş olsun. Şubat ayında yazmışsınız benim bebeğimin vücudunda sinek ısırmış gibi şiş şiş sivilceler çıkıyor çevresi de kızarıyor sonra sönüyor ufalıyor 9. Ayda aşı olmamıştı alerjisinden dolayı. Ateşi olmadı ama korkuyorum sizde nasıl olmuştu