minikprensannesiiiii Sms gönderirken faturasız hatlar nasıl oluyor faturalı olunca göndermek kolay faturaya yansıyor ama kontörlü olunca nasıl bilgisi olan varmı bilgim yok bu konuda lütfen yanlış anlaşılmasın
Tubasahra minikprensannesiiiii Benim de bilgim yokta bi deneyin mesaj atin ne cevap gelicek.Sanirim tl yukleyip mesaj gondermeniz gerekicek
minikprensannesiiiii Berilsmom13 Şuan mesela hattımda 0.10 kuruş var canım kontörü atınca orda düşer demi bi kaç kişi dk dan düşüyor dedi de
Berilsmom13 minikprensannesiiiii yani bilemiyorum kuruş varsa mesaj gitmez zaten benim bildiğim mesaj atamazsınız yardım için bi deneyin yine