Kızlar bebeğim 6. Ayın içinde öğlenleri tadımlar yaptıeyeoum sebzeleri akşamları da elma muz vs püre yapıp veriyorum sütüm var emiyor da bu şekilde günlük hep bşr öğün mü veriyoruz yAni 7. Ayda falan sabah akşam yapıyor muyuz siz nasıl yapıyorsunuz aklımda bu soru kaldı