Arkadaşlar diyarbakirda da çok mağdur bebeği çocuğu olan insanlar var bende şuan bir okula siginmisim cocuklrmla biri 4 yaşında biri 2 diğeri daha 10 aylık ve ewime giremiyorum hasarlardan dolayı burdada ihtiyaç çok az bez süt ve ıslak mendil lütfen sizden ricam yardım eden arkadaşlar olursa eğer gerçektende yardım bekleyen ve mağdur aileler var bizde dahil