Minnakelifim İki çocuğum var birisi 5 aylik daha ve burda başka kimsem yok. Birde aradığımda hemen ulaşamazsanız aklım kalacak. Çok korkuyorum. Ama gitmesini de istiyorum napicam bilmiyorum. Adını yazdırmış çıkarsa gidicek
Smnl Minnakelifim eşim işi dolayısıyla gidemiyor suan doğuma 3 haftam kaldı 3 yaşında kızım var ama gidebilseydi hemen gönderirdim. Burda bi kaç arkadaşım dışında yakınım yok.
agacsizkoala Minnakelifim bebeğiniz daha küçükmüş sizinde yardıma ihtiyacınız varsa gitmesede olur çünkü çok şükür çok fazla gönüllü var , eşim de polis gönüllü gitmek için başvuru yaptı ama ben tek başıma idare edebilirim o yüzden gidebilirsin dedim
Mdngny Minnakelifim eşimde gitmek istediğini söyledi bebeğim küçük ama gitsin isterim ordaki canlar daha kıymetli
Kubrasolmmaz Minnakelifim eşim dün gece gönüllü gitti Sabiha Gökçe’den afad ekibince gönüllü olup Gaziantep’e gitti orda çok ihtiyaç var gerçekten korkmayın ben ulaşabiliyorum şuan ekstra power bank koyarsınız içerisine 🥺🥺
Minnakelifim Smnl benimde kimsem yok çocuklar hasta olursa biseye ihtiyaçları olursa napicam tek başıma bilmiyorum. Arayınca ulaşamazsam kafayı yerim
Kuzeymommms Minnakelifim bebeğim ufak olmasa kendim bile gitmek isterim bir faydamız dokunabilse keşke