İyi günler kızlar Adana da yaşıyorum bir kaç gün once depreme yakalananlardanız çok fazla stres ve gerginlikten sanırım dün arabalarda yattık ve sürekli bir akıntım oldu sabah kalktıgımda batmıştım adet olmuşum bebeğim 4 aylık sütüm kesilir mi ? Bu arada deprem i hisseden herkes dikkatlı olsun hatay ve antakya alarm vermiş sonumuz hayır olsun