Kızlar merhaba biz sma 2 kullanıyoruz. Köyde yaşadığım için burda yok. Sipariş veriyodum fakat bu sefer yanlışlıkla 3 göndermişler ve napcam bilmiyorum. Onu kullanmalı mıyım kullansam ne olur ya fikir verin lütfen. En azından diğer sipariş verdiğim gelene kadar