Deletedmom133 böyle oldukça oğlum hiç kimseden çekinmez mesela kendini sevdirir. İnsanlara dokunmak ister
En basiti hastaneye vs gittiğimizde önce doktorunun yüzüne dokunur sonra izin verir onun kendine dokunmasına 😊
Şükür ki bana yapışan bi çocuk değil eğer insanlarla pek karşılaşmasa iletişim halinde olmasa baya yorulabilirdim 😊😊