Pamuk_bebegim42 Kızlar bilginiz var mı ailem şu an otobüsle ordaydi yani en son konuştuğumuz da ordalardi ulaşamıyorum çekmiyor sanırım yollar kapalı demişlerdi 8 saattir orda bekliyorlar ulaşabilen var mı orda yolda olanlara
AyazMerve Pamuk_bebegim42 Eşim 20 saat önce çıktı yola ve son 10 saattir haber alamıyorum. Kız kardeşini almaya gitti Antep’e . Nur dağı da oraya giden yol mu 😢
Kubrasolmmaz Pamuk_bebegim42 eşim yardıma gitti oraya eğer yerini net bilseydiniz sorma imkanım olabilirdi belki
Pamuk_bebegim42 2018istanbul Sağol canım şimdi ulaştım ambulanslarla açılmış yollar sadece normal araç otobüs geçişi yokmuş 8 saattir bekliyorlardı sanırım daha da bekleyecekler
Pamuk_bebegim42 AyazMerve Evet canım ben şimdi ulaştım aileme sıkıntılanma canım yollar kapalı ve baş istasyonları çökmüş o yüzden hatlar çekmiyomus
Pamuk_bebegim42 biroglanannesii1 Sağol canım benim ulaştım konuştuk Osmaniye ye doğru gidiyolarmis Allah razı olsun
AyazMerve biroglanannesii1 Teşekkür ederim ulaştım hat çekmemiş orada , geçiş yokmuş geri döneceklermiş 😞
Pamuk_bebegim42 biroglanannesii1 Evet ama hatlar çekmediği için sanırım Rabbim kavuştursun bir an önce herkesi ailesine
newmom15 Pamuk_bebegim42 az önce bakan açıklama yaptı o yola çıkmayın diye muhtemelen ayrı bir güzergah a yönlendirildi ordakiler