Dileklcn12 Bebeğim 6. Ayına girdi bugün aşısı var hem hasta antibiyotik ve hava kullanıyor hemde sağlık ocağı uzak arabam yok ve çok kar var tek başıma götüremiyorum bi kaç gün sonra yapılsa aşısı birşey olur mu acaba bilgisi olan var mı
Sedaalya Dileklcn12 bir kaç günden bişey olmaz canım. Bu soğukta çıkarma daha iyi bence. Geçen aylarda hatırlarsın sağlık ocaklarında aşı yoktu bazıları 1 ay aşı bekledi. O yüzden 2-3 günden hiçbişey olmaz
cogulsahis Dileklcn12 benim bebeklerimde hastaydı hava kullanıyorduk erteledik dün birini yaptırdım 6 buçuk aylık oldular diğer bebeğimi yine erteledik alerji olduğu için 3-5 güne tekrar bakacağız. Hastayken aşı yapılmıyor zaten ertelemenizde bir sakınca yok.
Dileklcn12 Arıyorum ama ulaşamıyorum açmıyorlar çok zor bu durumda Aşı olması bağışıklığı şuan çok düşük vücudunda enfeksiyon var
tineanigra Dileklcn12 tabii ki olur ki büyük ihtimalle antibiyotik kullanırken hastayken aşıyı da yapmazlar. İyileşince götürürsünüz