Kızlar öğlen uykusundan ne zaman kesmeliyim 22 aylık ikizlerim var ikiside uykuyu seven bebek değiller öğlen bir saat uyutmak için uğraşıp 15 dakka anca uyuyorlar üstelik uyumak istemiyorlar zorla uyutuyorum faydalı diye ama artık kesmeyi düşünüyorum kendime ve çocuklara bu zorluğu yapmamak adına 2 yaşına girmelerine 2 ay var sizce ne yapmalıyım