sekerkizinannesi1 Dün sabah biraz capaklanmisti şuan şişmiş ve acamiyo sağ gözünü özellikle acile götürdüm netilmisin verdiler kullanıyorum başka ne yapabilirim bilgisi olan varmı🥺
Aysegul93 sekerkizinannesi1 canım onu kullan başka birşey yapma göz bu sonuçta. Akıyorsa eğer temiz bir bezle silin etrafını tahriş etmeden
eda_97 sekerkizinannesi1 kesinlikle çay sürme benimde kuzenimde çocuğuna sürdü gözü kanama derecesine geldi doktor çok kızmış sürdüğü için gözüne daha çok zarar vermiş çay temiz pamuk ve ılık suyla sık sık sil canım
Brokolilim sekerkizinannesi1 Arpacık çıkacak büyük ihtimalle bol bol gün içerisinde soğuk pansuman değil kesinlikle dayanabileceği derece sıcak pansuman olucak birde özel göz mendilleri var onunla silin
nibado Çay falan sürmeyin serum fizyolojikle sık sık yıkayın hafif hafif temizleyin doktora giderseniz damla verir