Rukiye66 bunun icin tv kapalı telefon interneti kapalı olmalı. Tabi zor zamanlar, 17 ağustos ve düzce depremi geliyor hep aklıma bizzat yaşadım. O an tek düşündüğüm “hayat durdu, bitti, tamam bu kadar, burda kalacağız” olmuştu. O zaman 6 yasındaydım simdi 29 ama dün gibi hatırlıyorum. Van depreminde de aklıma hep 17 ağs ve düzce depremi gelmişti. Allah bir daha yasatmasın bu günleri cok zor