Kızım 1,5 yaşında. 1 yaşından sonra doktor herhangi bi takviyeye önermedi. D vitamini dahil kan değerlerine bakarak bıraktık. Hiç bişey kullanmıyoruz anne sütü ve yemek. Meyvesini yiyor balık yağı yerine haftada 2 kere balık yediriyorum. Az da olsa vermeye çalışıyorum