Arkadaşlar saçmalamayın. Kadının derdi tabiki çocuğu da olacak. Depreme üzülmüyor mu insanlar. Ama sorumlu olduğu bir bebeği ve onun sağlığı da var. Bebeğinin uyku düzenini tabiki düşünmek zorunda. Gerekli hassasiyeti ve yardımı yapıp yapmadığını ve üzülmediğini bilemezsiniz ve bu size vazife de değil.