Duyguddn 37 ateş bile sayılmaz , ilac icin zorlamayın bence yükselmesin diye üzerini açık tutun sadece zıbınla ve evin petegini kapatın ev içi ısı 20 derece olsun. Mümkünse sıvı şeyler tüketsin bilmiyorum kaç aylık ama 6 aydan büyükse ayran , su gibi sıvı takviyeyi artırın. Küçükse emiyorsa sık sık emzirin. Telaş yapmayın. Osman gönülal var YouTube da onun ateş videolarını izleyin. Ateş konusunda bilgilendirme rahatlayacaksınız geçmiş olsun 🙏🏻