Babymommssss sanırım kalkan uçakların sesi. Ben de sık aralıklarla duyuyorum İstanbul’da. Öyle umuyorum yani. Yani bilemiyorum, inanılmaz kötü bir psikolojideyim. Her sese kulak kesiyorum. Köpek havlasa kızımı kucaklamaya yelteniyorum.
Hiç uyumadan haberleri izliyorum.
Çok korkunç. Allah yardımcıları olsun, herkesi sağ salim ailelerine kavuştursun.
Hatay, adıyaman, elbistan, buralardan haber kanalları aracılığıyla hiç haber alamıyoruz. Sadece oradaki insanların paylaşımlarıyla felaketi biraz olsun görüyoruz. İnşallah buralara da bi an önce gidilir.