ALLAHım yardımcımız olsun nolur herkes dua etsin ben de Van’da yaşıyorum inanılmaz hissediyoruz anksiyete panik atağım tavan yapmış durduk yere ağlıyorum sanki sürekli sallanıyoruz gözümü kapatınça gözümün önüne geliyor o binaların yıkılışı altına kalan insanlar RABBİM YARDIMCIMIZ OLSUN BOL BOL DUA EDELİM 😔😥