renginkayaa 7 aylık oglum bu aralar hafta bi ateslenıyo kusması olıyı hafif öksuruyor google Allah korusun agzımı yel alsın lösemi dıyo oyle bırsey olmaz demi
Gmznr2909 renginkayaa google bakma doktora gittin mi. Tsbo hepimiz bakıyoruz ama çok korkutuyor direkt en kötü senaryoyu yazıyorlar
Betelgeuse_ renginkayaa her yazilan seye inanmayin cok abartili seyler yaziliyor internette. Enfeksiyon kapmis olabilir atesi varsa veya dis olabilir, usutmus olabilir. Soylediginiz seyler cogu bebekte oluyor korkmayin ciddi bir sey degildir insallah🙏
Annemm-123 renginkayaa internette çok abartıyor canım inanma her bebekte olabilir ateşi dişten olabilir kusması öksürmesi üşütmüştür salgım var zaten . İçiniz rahat etmiyorsa doktora götürün