Tomris-Hatun Hiç uyumadım desem yeridir sürekli düşünüyorum gece ne kadar ürkütücü sagolsun kızımda saat başı kalkıyor kardeşim hakkaride görev yapıyor saat basi ona yazıyorum naptiniz diye hataya destek gidiyordu medyada çok bilgi kalabalığı var abla herseyi okuma diyor bir sürü komando taburu çıkmış yola ama yollar çok kötüymüş gidemiyoruzki diyor nasıl uyuyalimki bu durumda