Bebeğim 5 ay 20 günlük 3 gün kuralı ile ilerliyorum, yoğurt havuç ve patates olarak bitirdim, yarın meyveye geçicem, ama tadımlar bittikten sonra nasıl devam edicem? Neyle devam edicem? Mama ile besleniyor bebeğim, mamayı nasıl ayarlıycam cc mi düşürücem mama verme süresi mi uzayacak, çorbalara kahvaltıya vs ne zaman neye göre geçicem bebeği biraz benimkinden büyük olanlar nasıl başladınız nasıl devam ettiniz bana bi anlatabilir misiniz? Ebemiz anlattı ama mesai bitimine yakındı çok hızlı ve çok uzun anlattı hiç bişey anlamadım. Mesela tahıllara ne zaman geçicek? Şimdiden teşekkür ederim.