Liyaelvin 3 ayına girecek bebeğim ilk defa çığlık atarak ağlayarak uyandi normalde de öyle ağlamaz gazi olsa bile neden olabilir
Deletedmom_68 Liyaelvin Bebeklerin normali yok ki her gün değişik bir şeyler görebilirsin. Uyaranın fazla olup yorulduğu günlerin geceleri stresli geçer genelde. Böyle sebepsiz ağlama çığlık atma yapabilirler belki öyle bir şeydir
Liyaelvin Bilmiyorum ama zor sustu ağlamaktan bugün ablası çığlık atıp bağırdı baya ondan mı acaba korkuyo diye düşündüm