nmt41 Blut ben de çok dikiş yoktu ama sızlama çok oluyordu korkumdan tuvalete bile çıkamıyordum ama 1 haftada geçti 10 güne dikişler kendiliğinden düştü yıkarken hiç dokunmuyordum 40 gün böyle geçti pamukla batikonlu su ile pansuman yaptım kuru tuttum vs ama dediğim gibi 10 günde geçmişti aslında
SelinLidya Hulyaa12 hayır uyuşturmuyor veya dayanılmayacak bir acısı da yok. Mesela bebeklerin de göbek bağı düştükten sonra göbekte kanama vs olursa gümüş nitratla yakıyolarmış . Yakma kelimesi sizi korkutmasın . Kibrit gibi bir şey var , ucu gümüş renginde . Onunla işlem yapıyo , onu değdiriyo . Ateşlik vs bir şey yok
birhesap Blut Ah sizi çook iyi anlıyorum bende sizin gibiydim oturamıyordum bebeğimi emzirirken canım çok yanıyordu ne yapacağımı şaşırıyordum ama inan geçiyor bayağı hafifliyor bir haftadan sonra yavaş yavaş düzelmeye başlar ben 19 gün oldu doğum yapalı yeni yeni toparlıyorum hatta arada bi yine acı oluyor ama daha hafif tabi ilk günlerki gibi değil sabret geçicek inşaallah bebeğine odaklan 🌸
Sedanurpolatkan Blut emzirme yastığı varsa ben dikişlerimden oturamadığım zamanlarda ona oturdum boşluk kısmı dikişli yere geldiği için baslı olmuyor otururken zorlanmazsın hiç bende 10 gün dikiş konusunda çok zorlandım ama otururken çok faydasını gördüm emzirme yastığının 🫣
Alminam2311 Eliiifkaya_ benimde doğum 10 dk dikislerim 45 dk sürdü 15 gün acısını cektim dedim 3 çocuk dogursam bu kadar acı cekmezdim
Blut @nmt41 bende de sızlama çok oluyor düzenli şekilde batikonla temizliyorum ama inşallah çabucak geçer
cigdeeemm Blut benim dikişlerimin etrafı ödem oldu 2 hafta oturamadım. Doktor kendi düşecek demişti düşmedi kontrole gidince kendi aldı. Şişen yerleri kesiyordu resmen ne yürüyebildim ne oturabildim 2 hafta bebeğime bakamadım bile. Aklıma geldikçe sinir oluyorum. Dikişler alındıktan 2 hafta sonra daha iyiydim yani toplam 1 ayda iyileşmiş gibi oldu.
MyPrincessBaby_ Blut günlük ped kullan dürekli değiştir , kutu tutmaya çalış , benim doktorumda bana sadece sprey vermişti, onu kullanmıştım, bakalım bikaç hafta sonra doğum yapıcsm bunda nasıl olucak
Kir_papatyasiii Blut 3. Doğumumu yaptım 15 gün önce yine dikişin vardı 10 tm fln ve bn hiç yatmadım hiç bildiğiniz iki çocuk bebek imkansız di yni yatmak.. dikişlerin 7.gun kurumuştu 11 gün kndi kndine düşmeye başladı şuan 15.gunum dikişlerin tamamen iyileşti yok ztn düştü 🥰
Blut @cigdeeemm çok şükür sıkıntı yok ama pişik olmuş gibi bir agrı var ve çok kaşınıyor inşallah kendiliginden düşer. Fön makinesi uygun bulmuyorlsr ben iyce kuruluyorum batikonla da temizliyorum.
Blut @MyPrincessBaby_ ped kullanmıyorum artık çıkardım daha çabuk iyileşsin diye ped içinde terliyor ister istemez. Ben ilk iki gün felan gezdim acımıyor diye diger günler acısı çıktı o yüzden gelir gelmez bence uzanın gerek kalmadıkça ayakta durmayın ve oturmayın daha kötü olur sonrasında. Bebeginizide saglıcakla alın kucagınıza