Merhaba benimde normal doğum olmuştu ve dikislerim vardi ilk gün çok hissetmedim ama 2.gun sızlamaya başlamıştı benim çabuk düşmüştü dikislerim 3.gun düşmeye başladı her lavaboya çıktığımda batikonla temizledim ve doktorumun verdiği kremi kullandim rahat olması açısından iç çamaşırı yerine kilotlu bez kullandim ve çok memnun kaldım daha steril oldu kirlendikce attım ama geçecek emin ol 3 haftada kendini bedensel olarak toparlamis olursun ama ruhsal tarafını bilemiyorum benim çok zordu :)