xxxxx Merhaba arkadaşlar bebeğmin yüzünden minik egzamaya benzer bişy çıktı.bu damldan şüpheleniyorum.böyle bir durumla karşlaştnzmı?
Janss xxxxx Benim bebeğimin ağız kenarlarında yaptı .İçerisindeki sitrik asit ve sodyum benzoat var,bebeğinize hassasiyet oluşturmuş olmalı . Doktorunuzdan alternatif öneri istemenizi öneririm ☺️😌
xxxxx Janss aslnda bir iki gn ilacı vernce kızrdı agz knrlrı beş dk ya gçiyodu.bu yanklrnda şmdi ama bu ilaca başlynca oldu gbi blmiyorm.
Elif112 xxxxx belki ilacın içindeki bir madde dokunmuş olabilir doktorunuza danışın isterseniz, süt alerjisi varmı diye sormamin sebebi içinde süt ile ilgili bir madde vardı bize yasaktı alerjimiz olduğu içinde o yüzden sordum. Geçmiş olsun.