Gölcük depreminde enkazdan çıkardıktan sonra bi bahçede bıraktı annem bizi yanımızda halam vs var ama o anı hiç unutmam evimiz yıkık enkaz altında olanlar var yardım etmesi lazım. Bu tarz haberleri görünce ölüp ölüp diriliyorum. Düzce depreminde evden çıktık kucağımda bebeğim ordan geçerken hüngür hüngür ağladım. Dün geceden beri de asla uyuyamadım gözyaşım dinmiyor