Cocolingo Gamzelim123 bende sallanacağız diye uyuyamıyorum insanlar o haldeyken haksızlık gibi geliyor siz neredesiniz
Tomris-Hatun Gamzelim123 osmaniyede yollar acik istiosan adanada ucak kalkiyor ucretsiz kapim acik kuzum tek kalmayin drnizlideyim ben
Gamzelim123 Tomris-Hatun teşekkür ederim. Sadece ben değilim 2 kaynim eşler çocuklar kaynana kayinbaba çok kalabalığız. 3kisi de biz
Cocolingo Gamzelim123 evim mersin taşucunda oraya göre risk daha az gelmek isterseniz kapım açık heryere yatak yaparım yemeğinizi yaparım
Tomris-Hatun Gamzelim123 olsun kardesim yerde yatariz yeterki beraber olalim siz orda o haldeyken haram oluyor zaten burdaki huzr
deleted20517 Gamzelim123 ben uyanigim eşim ve yeğenleri Afada gönüllü olarak gittiler bebeğim için çanta hazırladım ne olur ne olmaz İstanbul’dayım depreme hazırlıksız olmamak için uyanigim ve tedirginim eşim için 🤲
Gamzelim123 Tomris-Hatun Rabbım Bi daha yaşatmasın. Ama çok sayıda can kaybı ve yaralimiz var. Bende dayımın eşini kaybettim
Mercan28 Gamzelim123 valla uyku yok bu gece insanlar o haldeyken uyumak.. düşünmekten helak oldum onları düşünemiyorum Allahım yar ve yardımcımız olsun
Gamzelim123 Mercan28 evime giremiyorum kitaplık besigin üzerine düştü Allahtan kızım hep benle uyuyor.
Aden021222 Gamzelim123 biz bugün 10 sn sallandık kızımı alıp nasıl çıktığımı bilmiyorum sizi hiç düşünemiyorum 😢
deleted20517 Gamzelim123 valla ayakta bekliyorum resmen bı kulağımda Adana’da annemler sokakta kalıyor eve giremiyirlar