SetenayCo yagmursen Üstte kalsın. Erzincan’dayız, burası bile sürekli sallanıyor, birçoğumuz geceyi arabada geçirdik. Afet bölgesindekileri Allahım saklasın beklesin. Hepimize geçmiş olsun.
Fasulye12 Üstte kalsın . Rabbim tüm depremzedelerin, arama kurtarmadan tut , canla başla mücadele eden herkesin yardımcısı olsun.
Cocolingo Üstte kalsın, Rabbim yardımcıları olsun, Allah çabalayan vesile olan herkesden razı olsun 😰