Annesininprensesi laktozsuz sütler genelde uzun ömürlü olduğu için ben tercih edilmemesi taraftarıyım ayrıca ayrıştırma işlemine tabii tutulduğı için ekstra işlem görmüş pastörize olması yeterli... bu sindirim problemi neden bu kadar sorun yapılıyor anlamıyorum ben daha kolay sindirim için sütü sulandırmanız yeterli tabi yinede siz bilirsiniz 3 ay raf ömrü olan bir sütü o kadar bozulmadan tutan bir madde eklenmiş olması göz önünde bulundurulunca sindirilmesi zor olan normal pastörize süt bana daha masum geliyor