Minikfarem Merhaba arkadaşlar oğlum 3 aylık oldu sağlık sorunlarından farklı olarak kafama taktiğim birşey var burnu büyük hele gülünce dahada uzun görünüyor acaba duzelirmi hep böylemi kalır insanoğlu işte hep bir yerlere kafayı takıyor bende bunu düşünüyorum açıkçası üzülüyorum degisirmi duzelirmi acaba 🤐
Palestinianbride Minikfarem Allah başka dert vermesin ama burda bebeğinizin burnunun anatomik yapısı ile kehanette bulunacak kimse yoktur sanırım
Seydameva Minikfarem değişeceğini zannetmiyorum eşimin burnu hep büyükmüş halada büyüktür ama sağlıklı olduğu için sıkıntı yapmayın bence hem Allah’ın insan vücudu üzerinde en çok özenerek yarattığı yer bürünmüş ona öyle vermiş çok şükür ki vermiş 🙏🏻 Üzülmeyin bence o öylede çok tatlıdır 🥰
[silindi] Gercekten dertsiz başınıza dert edinmek istiyorsunuz galiba, nice organ eksikligi ile dogan bebekler var halinize sukredin ve cocugunuzu oldugu gibi sevin. Allahi gucendirmeyin..
Deletedmom109 Bu post linc yer benden söylemesi 😂 burun değişmiyor bence benim burnum baya büyüktür çocukluk fotoğraflarıma bakınca da büyük.
Merrmeliss Minikfarem minik farem dediğine göre pek de takmıyosun. :)) şaka bi tarafa genetik olduğu için öyle kalır canım.Asla takilma sen ona önce sağlık sağlık sağlık. Ne dertler var be canım onları düşün.
Farahzeynep Kızım ilk doğduğunda burnu büyüktü ama kilo aldıkça küçüldü şu an burnu minicik. 2750 doğmuştu. Zayıf mı bebeğiniz?