İçim daraliyor midem bulaniyor gece 4 ten beri uyumadik.yemek yemedim hic.. biri bebek 2 kizim var depreme uykunun en tatli yerinde yakalandik. Dolabim catir cutur ses cikariyordu makyajlarim parfumlerin takir tukur düştü eşim büyük kizimi bebn bebeğimi aldim donduk hareket edemedim cok siddetliydi esim saga sola sallaniyordu ayaktaydi 😞olduğumuz yerde kaldik cok kötüydü 😭 gün boyu disardaydik. Bebegim hep ağladı.. suan kayinvalidemdeyiz zorunlu geldim.evleri yuksek ama bina yeni ona guveniyoruz artik 😭😞 psikolojim alt ust oldu kızım anne yine sallanacak miyiz diyor 😞 kolum kanadim kirik gibi buna da cok sukur en azından göçük altinda degiliz 😞 Rabbim bizi bu sekil imtihan etme ne olur evladimizla ailemizle imtihan etme 😞 göçük altindakilere de Rabbim kuvvet versin.. icimiz yaniyor icimiz.. o evime girmek görmek istemiyorum eşim bebegime bez almaya gitti yatak odasina giremedim o an gözümün önüne geldi..kendimi evden zor attım dedi 😞😭 Dua istiyoruz ne olur bir daha olmasın bitsin artık 😭😞