honeyson Hanımlar Philips titreşimli saç düzleştiricim bozuldu aslında memnundum ama yenisini almaya kalksam fiyatı 400 lirayı geçmiş daha uygun fiyatlı güzel bir saç düzleştirici arıyorum saçlarım ince telli ve dalgalı . Tavsiyelerinizi bekliyorum 👍🏼
Sevgitkn honeyson ben bekodan almıştım canım 200 TL idi yanlış hatırlamıyorsam 2 yıl ince. 8 kademeli çoluk memnunum. Tabi bu marka diğerlerine göre biraz basit ucuz ama benim saçım da ince telli hatta düz ama ben sana düz seviyom 😇😄😂
hulyaakin honeyson remington'a bakabilirsiniz teknik servis ağı olarak da çok iyiler bende hem maşası hem de düzleştiricisi var çok memnunum
araskuzumm0918 honeyson remington,bir kere alırsınız uzun kullanırsınız ,ben keratin olanını kullanıyorum Türkiye de biraz pahalı yurtdısından çok uygun almıştım,burda d Trendyol takip edebilirsiniz bazen çok güzel iniyor
NaimeYilmaz honeyson yaklaşık 5 senedir remington kullanıyorum. Teklemedi bile. Maşallah diyeyim☺️ Oldukça memnunum ama saçlarım uzunken zorluyor beni biraz süre uzuyor ama yine de memnunum.
BrcnBlgn honeyson valla ben bu ttresimliyi kullaniorm verdgn oaraya degio kisa surede duzlestriosun daha ucuza alcaksin 2saat ugras dur