Azyef Arkadaşlar bilen eşlerinize sorar mısınız hava buz sabahtan belli arabanın ıcındeyız araba rölantide çalışırsa bır zararı olur mı bize .arada havalandırıyorum stop edıyorum tekrar açıyorum
DarkSwan Azyef Egzozdan çıkan dumana dikkat edilmesi lazım zehirleyebilirmiş. Araba kapalı alanda garaj gibi durmasın açık havada dikkat edildiği sürece bir şey olmaz dedi eşim. Çok geçmiş olsun.🙏🏼
lceLady Azyef Markası nedir? Klimayi acıyorsanız kapatmaya gerek yok. Ama acıyorsanız biraz zararlı ara ara havalandırmanız lazım. Eşime sordum
-Cedric Azyef camları aralıklı olarak açıp içeriyi havalandırın aksi takdirde içeri gazla dolup zehirlenme riski olur diyor eşim
Deletedmom_68 Azyef Araç kapalı bir yerde değilse istediği kadar çalıştırabilir ama gerekli yakıtı olması gerekiyor diyor babam, araç kapalı bi yerdeyse egzoz gazından zehirlenme olur diyor canım. Geçmiş olsun🙏🏻