İskenderun da yakalandık depreme tam bebeğim kucağımda gazını alıyordum Rabbim bağışladı minik yavrumu direk beşiğinin üzerine yıkıldı duvar sadece battaniye alabildim biberon mama bez hiç bişe alamadan çıktım zaten bizden sonra iyice yıkılmış bina… çoğu zaman yoktan dertlerden çaresiz kaldığımı sanardım öyle değilmiş bugün yıkık dökük binalar arasında çığlık çığlığa ağlayan bebeğime mama almak için açık market eczane ararken anladım o çaresizliği biz kurtulduk şuan dışarıdayız 1,5 aylık bebeğimle sığındık bir yere Rabbim enkazdakilerin yardımcısı olsun🙏