mizmizpera Varmı bu bölgede olan yakınlarımıza ulaşamıyoruz sabahtan beri yazmadığım yer kalmadı. Buraya girip bakmak şimdi aklıma geldi. Binanın Resmini buldum twitter da yıkılmış ev yerle bir olmuş. Ama hiç haber alamadık.
mizmizpera mizmizpera postu silebilir misiniz çok şükür yakınlarımız sağ çıktı enkazdan. Rabbim diğer enkaz altındakileri de sağlıkla ailelerine kavuştursun. @HappyKids