Sedaayaz2525 Kızlar eşim yarın yardım tirinaa eşya gondericek benim bebeğimin çoklu besin alerji var ve alerji mamasi kullaniyor fazladan elimde var ama orda tedarik edebiliyorlarmidir yada içen varmıdır mama da göndereyim mi sizce
Laden Sedaayaz2525 çok güzel bir fikir bu. Muhakkak vardır ihtiyacı olan. Kimseninde aklına gelmez kolay kolay. Allah razı olsun🙏🏻
Pastoralsenfoni Sedaayaz2525 harika olur bence. Üstüne de kocaman kocaman yazın alerjik bebek maması diye. Çocuğu olmayan insanlar ayırt edemeyebilir. Birilerinin gözüne çarpsın. Kalbinize sağlık 🙏🏻
Sedaayaz2525 Laden kendi bebeğinden aklıma geldi eczanelerden tedarik ediliyor bu mama eczaneler bile yıkılmış
Sedaayaz2525 Pastoralsenfoni çok teşekkür ederim düşünceleriniz için kendi bebegiminkini de sadece eczaneden buluyorum ve eminim ki ordada vardır alerjik bebekler
Sedaayaz2525 Mdorukkk sizlerde iyiki varsınız 3 4 kutu gönderebilirim ancak umarım şimdilik yeterli olur
_YanakReisinAnnesii Sedaayaz2525 üzerine de direkt göze carpar şekilde alerjik bebekler için sadece onlar kullanabilir tarzı birşey yazın ve çok güzel bir fikir gerçekten , son zamanlar da aşırı artan bir alerji durumu söz konusu illa ki ihtiyacı olan çıkacaktır 🙏
Sedaayaz2525 _YanakReisinAnnesii doğru söylüyorsunuz şimdi eşim yardım bölgesine götürdü üzerinde yazdık 3 4 kutu verebilirim umarım alerjik bir bebeğin boğazından geçer
Gryffindor Çok iyi bir fikir. Allah razı olsun. Alerji maması olduğunu yazın . Biz de mama koyduk şimdi eşimle ama sıcak su temini falan yapabilecekler mi onu düşünüyorum. Allah yardımcıları olsun 🥺
Sedaayaz2525 Gryffindor Allah razı olsun sizden de iyiliginiz bin olsun inşallah normal suylada içen bebekler çok var aç kalmasinlarda
elizabeth Sedaayaz2525 kimsenin aklına gelmez bu evet ❤️ Üstüne yazın ama dikkat edilecek şekilde inşallah ihtiyacı olan bir bebeğimize ulaşır 🙏
Meleklianne Sedaayaz2525 elimde var baya benımde yarın verıcem ıns yardım toplayan beledıyeye bende teredütteydim acaba ıcen olurmu dıye
Sedaayaz2525 Meleklianne bende başta böyle düşünmüştüm ama eminim ki ordada alerjisinolan bebekler vardır yinede gönderdim belki çop olur gider ama belkide bir bebeğin boğazından geçer
Annevebebek34 Ben gönderdim çok iyi oldu herkes normal mama gönderiyor dediler kocaman kutunun üstüne alerjji maması yazdık
Sedaayaz2525 Annevebebek34 ay çok iyi yapmışsınız ya burda varsa ordada vardır doğru diyorsunuz çok üzülüyorum gerçekten ya böyle alerjik bebekler mamasiz napiyordur
Sedaayaz2525 Sedaayaz2525 evet şahsen benim bebeğim normal mama içerse Allah korusun ölebilir bile o derece alerjisi var şoka giriyor direk