Sadece burun açmak ve buhar veriyorlar 6 aylık bebeğim doktor sadece çok mecbur kalınırsa buhar antibiyotik vs tedavisi yok dedi 10 günü geçti hala hırıltılı öksürük var asla usutmeyin bir ay bile kalabilir öksürük dedi burnunu hala temizliyorum bir sürü yeşil geliyor korkmayın bu hastalık böyle ben 10 gün içinde kaç kere gittim hiçbirsey yapmıyorlar