Ya yanlış hatırlamıyorsam @Asilahmet adlı arkadaşımız kahramanmaraşlıydı oyle postlar acıyordu oyle hatırlıyorum ve sık gırerdı foruma dun gece 11 de gırmıs dahada yok bugun hıc gırmemıs ınsallah kotu bıse olmamıstır aklıma dırek geldı ben oralı dıye bılıyorum ama 😔