Şöyle bir post açmak istedim kimi görüntüler beni çok mutlu ediyor kimi sinde çileden çıkarıyor ben bir evladını 4,5 aylıkken kaybetmiş bir anneyim kızım yaşasın diye verdiğim savaşı o duygusal çöküntüyü hiç unutamam enkaz altından çıkarılan bebekler beni bugün baya bı ağlattı evde ne varsa baddaniye ölen kızıma aldığım mont bebek baddaniyesi bez eşimin montu benim botlarım ne varsa yolladık unarım ulaşır yani biz herkesi kast etmiyorum biz haberleri açmış bir can daha kurtulsun diye göz yaşları içerisinde beklerken elimizden geleni yapmaya çalışırken bazı insanlığından nasibini almamış varlıklar mı diyim ne diyim ne denir ki buna marketleri yağmalayıp beyaz eşyaları çalıyorlar yetmiyor orda insanların bir baddaniyeye ihtiyaçları varken bir tanecik baddaniye ya ya ALLAH için ya siz ne siniz ya 100 liraya satılan baddaniyeye 300 lira yapmak nedir ya ne siniz siz insan değilsiniz onu anlıyoruz ya hiç mi ya evladınız anneniz babanız yok ya bu nedir ya gercekten sunu yapanlar bu insanların yaşadığı sıkıntının bin beterini yaşar inşallah ya ya bizim gibi bir milletin içinde bunların ne işi var ya valla ya
Sabahtan beri ağlıyorum kucağımda 6 aylık oğlum üzüntüden mahvoldum burda neye uzulecegimi şaşırdım ya yazık size ya gerçekten