Rukito Enkaz altındakileri düşündükçe kalbim sıkışıyor.Çaresizce yardım isteyenler,verilen adresler,enkaz görüntüleri,kurtarılanlar,yakınlarına ulaşamayanlar…Çok kötü bir durum.Kabusu yaşıyorum gibi.Nasıl atlacağız bugünleri?Allahım yardım et ne olur.
MiraySu55 Rukito inan psikolojim çok bozuldu evde duramıyorum durdukca sallantı varmış gibi birde samsunda hissedilen buydu ordakini hiç düşünemiyorum paylasımları gördükce daha beter oluyorum Allahım yardımcıları yardımcımız olsun çok kötü :( ve kızımla tekim tek olmak dahada zor 😞
Asenam16 Rukito benimde içim acıyor. Yemek vs yiyemiyorum üzüntüden. Sütüm azaldı farkındayım ama çıkamıyorum bu psikolojiden. Çok üzgünüm 😞
Frtasf12 Rukito o anı ben yaşadım Allah bir daha asla böyle biseyi yaşatmasın küçük 2 aylik yavrumla o depremi yaşadım deprem durmak bilmiyordu üç depremi evde yaşadım psikolojik olarak çöküşteyiz geceleri uyuyamıyorum her sese karşı artk bı fobim oluştu her an tekrar deprem olacak korkusuyla duramıyorz yerimizde çok zordu ölümle burun buruna kalıyorsun çok şükür binamız yıkılmadan kendimizi dışarıya attik
Haticec Rukito siirt baykan ilcesindeyim ve her iki büyük depremi ver artcilari hissettik halada hissediyoruz acil cantasi hazirladik evin belirli noktalari hayat pcgeni icin su ve kraker filan koyduk arabaya canta koyduk.. pazar gününden belli uyku nedir yemek yeme nedir gün icinde nasil vakit geciriyodum bilemez oldum 20 aylik oglum var ayri uyurdu odasinda suan ayni yatakda yatiyor ne olur ne olmaz diye.. cok zor bir durum haber izlemek istemiyorum ama izlemedende yapamiyorum her dk deprem oldumu diye bakiyorum hala sallaniyorum psikolojim yemin ederim bozuldu rabbim bizi her türlü felaketden afetlerden korusun.. depremde ölenlerin mekani cennet olsun yaralarimiza sifa versin rabbim cok zor cok..
Rukito MiraySu55 ben de kızıma bakıp bakıp ağlıyorum.Kim bilir kaç çocuk enkaz altında?Çok kötü ya çok.
zirkka günlerdir uyku uyumadık empati yaptıkça çıldırasım geliyo ben burda deliriyorum ya o insanlar?
Rukito zirkka aynı şeyi ben de düşünüyorum.Çocuklarını kaybeden anneleri gördükçe çıldırıyorum.Bu nasıl bir travmadır ya,nasıl geçer bu?
Rukito Haticec Çok geçmiş olsun size de.Ben de kızımla aynı yatakta uyuyorum artık.O insanları düşündükçe kalbime iğneler saplanıyor sanki.Maddi yardım dışında hiç birşey yapamamak en beteri.