O kadar çok insan enkaz altındaki imkanlar yetersiz kalıyor sosyal medya adreslere dolu yardımın yetersiz kaldığı hatta hiç ulaşamadığı bölgeler binalar var elimizden tek gelen bağış yapmak ama sabahtan beri kahroldum gözümün yaşı dinmiyor her kurtarılan insanı gördükçe duygulaniyorum enkaz altında kalanları düşündükçe dua ediyorum bu nasıl bir felakettir Rabbim ülkemizi korusun yaralılara acil şifalar, ölenlere rahmet diliyorum. Enkaz altında kalan vatandaşlarımıza Rabbim yardımcı olsun göz açıp kapayinca kurtulsunlar insAllah Amiiin.