Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum öncelikle tüm ülkenin başı sağolsun ve çok geçmiş olsun diliyorum.
Arkadaşlar benim 19 aylık bir kız çocuğum var ama bana karşı çok hırçın ve asabi kucağıma aldığım zaman suratıma dalıyor saçımı çekiyor yüzümü cırmaya,vurmaya başlıyor kucağıma gelmem istemiyor ama bu tavrı tek bana karşı böyle artık beni anne olarak görmediğini düşünmeye başladım. Dayısının karısına anne diyor annaneye anne diyor zaten tam bir annane bağımlısı ama artık ben çocuguma anne değilmişim gibi hissediyorum beni annesi olarak görmüyor gibi bu durum beni psikolojik olarak çok yıpratıyor bana ne yapmam konusunda fikir verin arkadaşlar