Acemianne129 çocuğumda olmadı ama bende olmuştu. Aşırı iştahsızlık, sağ boşlukta ağrı, bulantı şikayetiyle gitmiştim. Elimi bastırdığımda ağrı hafifliyordu. Asla dik duramıyordum iki büklüm biraz rahatlatıyordu. Bende de baktıklarında göremediler elle muayenede doktor apandisit patlaması teşhisini koymuştu. Umarım değildir ama öyleyse de korkmayın kolay atlatır inşallah yavrucak 🌸