Biz Afyonkarahisar Şuhuttayız toplayıp teslim ettıgımz yardımlar Afad ekiplerine verilmiş belki yola bile çıkmıştır , ve kendime teselli veriyorum ‘belki şu an ayağında çorap dahi olmayan kızınla aynı yaşta herhangi bir bebegın ayağına çorap kavuşturacaksın Dilber ‘ diye diye . Ben çok kötüyüm arkadaşlar çok etkilendim çok üzgünüm herkes gibi keşke elimizden başka şeyler gelse farklı şeyler😭