Nzl34 2 yakınımızı kaybettik evet hayat devam ediyor etmek zorunda ama bugün ve yarın hayat başkalarına yardım edebilmek adına devam edecek başkalarının yardım çığlıklarını duyurmak adına doğru bilgiye ulaşmak için çabalıyoruz hala erzak vs toplamaya çalışıyorum ve benim bakımıma muhtaç bir bebem var ve tek üzüldüğüm diğer olan kötü şeyler gibi bunuda unutacağız kimseye hesap sormayacağız