HONEYBABY_ ne yapalim arkadasim bu insanlarda boyle vicdansiz en tuhafı onlara birsey olmamasi boyle zamanlarda gormemek istiyorum duymamak istiyorum onlari ama gozume gozume sokuyorlar unutturmuyorlar kendilerini az kisiler diye kendimide avutamiyorum cunku çoğalıyorlar kapi komsum italyan geldi biraz once gecmis olsun dedi bize ailelerinizde birsey varmi dedi bir kac oez karsilastik halbuki yok ama cok uzgunuz dedik anlattik olan biteni….yani ayni milletten ayni ulkeden olmaya gerek yok icin rahat olsun azız ama biz birbirimize yeteriz.gecmis olsun tekrardan