Değil kalkıp ev işini yapmak , yemek yiyebiceğimiz birgün bile değilken rahatlıkmıdır bu vicdansızlık mı umursamamazlık mı ? Çocuğumla bile olumsuzluğumu yansıtmışken ki çoğumuz öyle olduğuna eminim afedersiniz bu ne pişkinlikkidir . Yani az önce haberlerde yardım malzemelerini kundaklayanlarla , enkaz altındakileri arayıp dalga geçenlerle hissediğim duygudayım şuan YASTAYIZ YASTA GİBİ DAVRANIN EN AZINDAN !